Welpen (7-11 jaar)

Welkom bij de Welpen!

De Welpen is de groep jongens van tussen de 7 en 11 jaar. We doen elke vrijdagavond van 19:00 tot 21:00 leuke activiteiten en spellen. We leren veel over de natuur, over anderen en over onszelf. Daarnaast hebben we vooral veel plezier met elkaar.

Soms hebben we gezamenlijke activiteiten met de Kabouters. Kabouters zijn van dezelfde leeftijd, maar dan de meiden. We gaan 3 keer per jaar op weekend en de eerste week van de zomervakantie gaan we samen met de Kabouters op zomerkamp! We kunnen gedurende het jaar insignes verdienen voor op onze scoutingblouse. Door bijvoorbeeld te laten zien dat we goed kunnen koken, verdienen we ons kookinsigne. Hier doen we erg ons best voor!

Onze stafleden zijn Maud, Wesley, Tom, Luc, Joost, Peter en Frederique. Mocht je contact met ons willen opnemen, om bijvoorbeeld een keertje te komen kijken; dan kan dat door te mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..